Od logo firmy się zaczyna, a potem są wizytówki, papier firmowy, szyld, plakaty, ulotki, kalendarze, reklamy prasowe, bannery wielkoformatowe i online, a także komplety grafik na strony internetowe….

Przekaz logo ma być czysty.
Mniej znaczy lepiej.

Co to LOGO firmy?

Logo jest graficzną reprezentacją firmy i pomaga odnieść sukces w biznesie.

Logo odróżnia firmę od konkurencji, zwiększa profity i pozwala docierać do idealnych klientów.

Dobre logo musi być po prostu ładne i estetyczne. Na takie patrzy się z przyjemnością, a nie wymuszoną uwagą.

LOGO = SYGNET + LOGOTYP

LOGOTYP, bez sygnetu

(znaku graficznego)

LOGO = SYGNET + LOGOTYP

Logo najczęściej składa się z sygnetu (graficznego znaku) i logotypu (znaku typograficznego, czyli składającego się z fontu wybranego kroju).

Oczywiście funkcjonują także logo stworzone wyłącznie z sygnetu (np. Toyota, Mozilla) lub logotypu (Facebook, IBM).

Czasem o tym zapominamy, ale logo powinno być czytelne i dobrze widoczne nie tylko na stronie internetowej, ale także na firmowej papeterii, wizytówkach, broszurach reklamowych, plakatach i billboardach.

obraz wektorowy

Obraz wektorowy (.svg) jest tworzony za pomocą punktów, kształtów i linii, a jego powiększenie nie wiąże się z jakąkolwiek utratą jakości.

logotyp firmy Grupa owo.pl w formacie svg

LOGO powinno być wykonane w grafice wektorowej. To minimum poprawności realizacji.

Obrazy SVG są powszechnie obsługiwane przez wszystkie współczesne przeglądarki na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Pierwszą i najważniejszą cechą wyróżniającą SVG spośród innych, tradycyjnych rozszerzeń graficznych, jest skalowalność, która oznacza, że nie ogranicza go wielkość czy rozdzielczość.