Od logo firmy się zaczyna, a potem są wizytówki, papier firmowy, szyld, plakaty, ulotki, kalendarze, reklamy prasowe, bannery wielkoformatowe i online, a także komplety grafik na strony internetowe….

Przekaz logo ma być czysty.
Mniej znaczy lepiej.

Co to LOGO firmy?

Logo jest graficzną reprezentacją firmy i pomaga odnieść sukces w biznesie.

Logo odróżnia firmę od konkurencji, zwiększa profity i pozwala docierać do idealnych klientów.

Dobre logo musi być po prostu ładne i estetyczne. Na takie patrzy się z przyjemnością, a nie wymuszoną uwagą.

LOGO = SYGNET + LOGOTYP

LOGOTYP, bez sygnetu

(znaku graficznego)

LOGO = SYGNET + LOGOTYP

Logo najczęściej składa się z sygnetu (graficznego znaku) i logotypu (znaku typograficznego, czyli składającego się z fontu wybranego kroju).

Oczywiście funkcjonują także logo stworzone wyłącznie z sygnetu (np. Toyota, Mozilla) lub logotypu (Facebook, IBM).

Czasem o tym zapominamy, ale logo powinno być czytelne i dobrze widoczne nie tylko na stronie internetowej, ale także na firmowej papeterii, wizytówkach, broszurach reklamowych, plakatach i billboardach.

obraz wektorowy

Obraz wektorowy (.svg) jest tworzony za pomocą punktów, kształtów i linii, a jego powiększenie nie wiąże się z jakąkolwiek utratą jakości.

logotyp firmy Grupa owo.pl w formacie svg

LOGO powinno być wykonane w grafice wektorowej. To minimum poprawności realizacji.

Obrazy SVG są powszechnie obsługiwane przez wszystkie współczesne przeglądarki na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Pierwszą i najważniejszą cechą wyróżniającą SVG spośród innych, tradycyjnych rozszerzeń graficznych, jest skalowalność, która oznacza, że nie ogranicza go wielkość czy rozdzielczość.

Nowoczesne strony internetowe SEO

strony internetowe

Zobacz przykładową wersję demonstracyjną strony MERITUM start.